Ekogroszek wysocepatologiczny

24/01/2014 22:13
Listy czytelników, Ekogroszek wysocepatologiczny - zdjęcie, fotografia

Zgodnie z radą uzyskaną w Federacji Konsumentów, kontaktuję się z Państwem ponieważ padłem ofiarą oszustwa na kwotę 849 PLN.


 

Opis sprawy:

 

 

W dniu 9 grudnia 2013 roku dokonałem zakupu 1 tony pakowanego ekogroszku na stronie sklepu internetowego: www.czarne-zloto.pl oraz zrobiłem przelew bankowy na 849PLN na podane na stronie konto bankowe.

 

Sklep mailowo potwierdził, że towar posiada w magazynie, oraz że dostawa zajmie ok 3 dni roboczych.

 

Gdy po 3 dniach towar nie dojechał do mnie, napisałem mail z pytaniem co się dzieje i dostałem odpowiedź, że mają natłok zamówień i dostawa przeciągnie się o kilka dni. Po kolejnych kilku dniach i wymianie identycznej korespondencji mailowej kontakt ze sklepem się urwał, Nie odpisywali na maile, nie odbierali też żadnego z podanych na stronie telefonów kontaktowych.

 

19 grudnia wysłałem im mailem rezygnację z zamówienia i wezwanie do zapłaty.

 

23 grudnia wysłałem im listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru pismo o Odstapieniu od Umowy zgodnie ze wzorem, jaki dostałem od Federacji Konsumentów.

 

7 stycznia zgłosiłem sprawę oszustwa na komendzie policji w w Wieliczce.

 

W międzyczasie skontaktowały się ze mną dwie inne osoby także poszkodowane przez w/w sklep internetowy.

 

10 grudnia otrzymałem zwrotne potwierdzenie odbioru mojego listownego Odstąpienia od Umowy, datowane na 3 stycznia 2014r.

 

Gdy zadzwoniłem pod numer telefonu, który widniał na pieczątce znajdującej się na potwierdzeniu odbioru, rozmówca stwierdził, że o niczym nie wie oraz że on nie handluje węglem wogóle, nie mówiąc o handlu internetowym.

 

17 stycznia minął 14dniowy termin, który sklep miał na zwrot zapłaconej im kwoty, dlatego kieruję sprawę do Państwa, z nadzieją, że będziecie w stanie wpłynać na w/w sklep w jakikolwiek sposób.

 

Na Państwa życzenie dysponuję korespondencją mailową ze sklepem, dowodem złożenia zamówienia oraz potwierdzeniem przelewu na podany na stronie numer konta bankowego, posiadam również potwierdzenie odbioru listu poleconego z Odstąpieniem od umowy,

 

 

Bardzo prosze o interwencję, albo ewentualną pomoc i podpowiedź co robić dalej, gdzie zgłosić sprawę. 

 

Pomimo prawie 2 tygodni od zgłoszenia sprawy na policji przeze mnie oraz innych poszkodowanych, temat nie ruszył z miejsca a sklep dalej prowadzi działalność i oszukuje kolejnych ludzi,

 

[reklama]

 

Ekogroszek wysocepatologiczny komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Wczasy, wycieczki, kolonie,

Biuro Podróży TAKT działająca od 1990 r. oferuje wyjazdy zagraniczne i krajowe : wczasy, kolonie , wycieczki, pielgrzymi oraz sprzedaż biletów..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez tugrodzisk.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Biuro Obsługi Turystów TAKT z siedzibą w Grodzisk Mazowiecki 05-825, Żwirki i Wigury 9

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"