20°C bezchmurnie

Specjalista do obsługi sekretariatu, Warszawa (wygasło)


Specjalista do obsługi sekretariatu
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Numer referencyjny: SOS/03/2018


Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in.:

• odpowiedzialność za sprawne oraz efektywne funkcjonowanie sekretariatu
• codzienna obsługa sekretariatu, m.in. odbieranie telefonów, rezerwacja hoteli, obsługa gości, itp.
• prowadzenie terminarza spotkań Zarządu
• prowadzenie ewidencji dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; przygotowywanie i redagowanie pism; monitoring wymaganych terminów odpowiedzi
• dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu
• podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
• wykonywanie bieżących poleceń Zarządu oraz Dyrektora Biura Zarządu


Od Ciebie oczekujemy:

• komunikatywnej znajomości angielskiego
• min. 5 lat doświadczenia na stanowisku asystentki/sekretarki w firmie handlowej
• wykształcenia wyższego
• dobrej znajomości MS Offlice, Windows
• dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy
• dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego


Korzyści:

• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie
• prywatne ubezpieczenie zdrowotne
• niezbędne narzędzia pracy

Dane kontaktowe

To ogłoszenie wygasło w dniu 2018-04-07 15:26:17